bajet ahh weyy !

*rabu sebelum rayaa

haaa , aku na ciite sket pasal sorang mamat bangang neaa .
na denga ta ?
*na ~ na ~
okeyyy , cm nea citenye =

aktu lepas berbuke , pg JJ
then pg up town , dlm pukul 12 .
org ramai sgt2 . sesak na mampos kott !
da berjam2 kt sane , pe lg na balek laa . da laa penat na mamposs
dlm perjalanan pg krete tuu tetibe mak aku lak hilangg
entah ke mane tah dia pg . merayap ta habess2
aku , lynaa and wan da la penat , mak aku buat cm tuu lg . mne ta bengang doh
bapak aku , aku , wan , lynaa tunggu laa mak aku tuu .
acu aku pg cari . lme gilaaa dohh !
tetibe ade sorang mamat neaa , krete smart . bnyi ezos punye la kuat
lalu kt sebelah kiteorg . then , dia undur balik
andd paking blakang aku .*blakang aku ade ampaian baju blakang ampaian tuu .
then , dia undoo2 pappp ! terkene ampaian tuu
and ampaian tu jatoh kt blakang aku and wan *adek
pe lg aku lari ahh . pastu adek aku tersekat kt situ , aku tahan ampaian tuu .
mase tu krete masih undoo lg . korg bayang kan ?
saket kott aku . grr
nasib aku tahan dohh ! kalau ta ? grrrr ! bodohnye mamat ! babi !
pastu dia keluar dgn sengaje ckp
"wooo woo , sorry laaa , ta sengajeee"*gelak2
peeeeh ! cm pantat betoll ! babi ahh
nasib laa kedai tuu kawan kau . kalau ta mau nye gadohh .